Product: Watch Clear all filters (0 of 263 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Tophatter - My watch is not working

Yes I am not happy because it shows something and is something else
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website
Product
Watch
#1373731
Received watch broken in the box. Almost a month later it has not been replaced. Apparently the ENTIRE company (except new order takers and whoever cashes the checks) *** for religious holidays days at a time..
Read more
leiv
leiv

stay off the web if you do not like peeps reading and responding LOL you asked to be trolled LOLOLOL

Anonymous
VenomousTang930

Mind your business troll.

1.8
Product
Watch
#1372299
Reply to reviews
Show

Lazada Malaysia - Watch dont work

Watch dont work / dial not moving
1.3
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Turnaround Time
Product
Watch
#1361694
Reply to reviews
This watch was $80 where I got was maybe worth $10 if you would spend $10 for a watch that doesn't work this is more of a paperweight. Just don't do business with these fools because you will lose money. Fujimin003 will steal your money and dhgate will help them to do...
Read more
1.0
Product
Watch
I didn't like
  • Getting ripped off
  • Entire experience wing t runaround cheated and lied to
#1355167
Reply to reviews
As from the order number (365642912) yes, its existing, unlike your 5 star reviews :) - , and from the messages between the seller and me they should have seen that I received a broken watch, I also made a video evidence about it, but can't reach an agreement with the...
Read more
Dhgate2014
Dhgate2014

Hi JazzyIguana, We checked that the decision for your case is for you to return the item for a refund. You will be refunded for the item and shipping. Notice: (1) Use the auth...

Product
Watch
#1355019
Reply to reviews
Ive been asking anout my qiavo watch since Jult of this year .Ehen i received it it was defected. Since then i got thtee responses. I was told the ]roduct woild be shipped out when nect orders were leaving that monday you saiid it would take 5-7 daus i have yet to...
Read more
Product
Watch
#1354316
Reply to reviews
Paid $80 for a watch that was nothing like its picture and does not work. Dhgate does not help the buyer they stand behind the seller because the seller sent me pure *** and dhgate does nothing to help you. They are a rip-off do not buy through this company. You're...
Read more
Dhgate2014
Dhgate2014

Hi ImaginaryScorpion, Please provide us your order number and login email address. That way, we can check the status of your order and we can provide the correct resolution to...

1.0
Product
Watch
#1353309
Reply to reviews
Show

Wish - The watch I ordered doesn't work its on it's way back to u

I want a replacement for the watch
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website
Product
Watch
#1352686
Reply to reviews
Lazada Philippines - Cancelled Refund of Couple Watch
Well, Lazada just cancelled my refund of a couple watch they were selling. Of course, I would get disappointed of what happened because it was not my faulty that the product was damaged in the first place. Honestly, why would I even lie that a certain product is broken...
Read more
LazadaPH
LazadaPH

Hi DisillusionedCrane, we understand your disappointments and we appreciate that you reached out to us. For us to settle this matter the soonest, may we know the order number ...

3.1
Product
Watch
I liked
  • Prompt delivery
I didn't like
  • Cancelling sincere refunds
#1350602
Reply to reviews
Bought a watch which ended up being faulty, the seller was wristwatch 111. They stopped communicating. DH Gate has also stopped communicating and left me hanging..
Read more
Dhgate2014
Dhgate2014

Hi gandertonp, We checked that you completed the order and released the payment to the seller. There were no disputes opened for your complaint within 30 days. We would like t...

2.2
Product
Watch
#1349463
Reply to reviews