Product: Rim Clear all filters (14 of 14 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Purchase a set of rims, delayed twice and finally received after 4 months.When I took my car and the rims to an auto shop to install them, found out the wheel lug nuts furnished did not fit. Had to pay for a mechanic to go to a local auto parts store to buy the correct...
Read more
2.3
Product
Rim
I didn't like
  • Poor customer service policy
#1102860
Reply to reviews
The First time i went in about 4 years ago.The Crew here was bad ***! just to say. got what i wanted and all was good.. I went in a 2 nd tome to get some new rims. due to one of my rims Cracking. they had none available for my car in what i wanted. they showed me a...
Read more
Product
Rim
#1102640
Reply to reviews
I dealt with the Manager this whole time !!!So I was involved in a some one hit me I hit someone wreck, took My CTS to the Cadillac Dealership to fix it , they sent my 20 inch rims from Tyler, TX to Dallas to be fixed ( they do not have anything bigger than 19"). They...
Read more
Anonymous
See

Rent a tire is full of ***, Don't Rent a tire from the Pasadena TX store off of Spencer highway..

Anonymous
Anonymous

I don't feel like it's right to just sit back and allow you to bash me and bash my store so I'm going to tell you how this happened . You came into my store looked at wheels,...

2.0
Product
Rim
#1094457
Reply to reviews

Carid - Worst online experience ever

#1093337
I ordered a set of Mickey Thompson rims after waiting a week I get an email that says they have to charge me an extra $130 in shipping yet shipping was supposed to be free I cancel my order call back to talk to a supervisor I get hung up on three times.
Comment
Show

Rim Review

#850158
1.0
Details
They sold me a set of rims front one is bent and cant be fixed. They just keep giving me the run around..looks like i am going to hang them *** *** china wheels on my wall in my shop and tell everyone not to buy anything from this place
Comment
Show
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
Well the title says it all the rim literally blew apart from where it's screwed together in the middle. They did say they would send me a complete rear wheel assembly but I've been trying to get a mail tracking # for a week now I they just email me back saying the...
Read more
1.0
Product
Rim
#1080626
Reply to reviews
My mom and I had purchased a second set of used rims for our Volvo car at the west Salem. They sold me two bent rims out of four. I had bought the second set of rims because I was moving to Kayenta, Arizona to work with the Navajo tribe at their new hospital as their...
Read more
Product
Rim
#1062982
This company sold me rims spevifivally cut for my car.After six visits to tireshops, firestone, and a local mechanic it was obvious the rims were garbage.I put this rims on new and used tires they made a hideous creeking sound!! It sounded like the rims were scrubbing,...
Read more
Anonymous
Anonymous

they dont make the wheels there thats not their fault.the wheels they sell come directly from the manufacturers.if anything that is the manufacturers fault and even moreso you...

1.7
Product
Rim
#1059198
Reply to reviews
Carid - I got toally screwed!
Carid - I got toally screwed!
A year ago I was diagnosed with cancer.I wanted to fill my my bucket list. I saw the best rims on CARiD and called to make sure that they would fit my car and they assured me that they would. A year later I was diagnosed with cancer again and decided to get the rims. I...
Read more
Anonymous
Slater

Horrible company!! Just ripped me off for $209. The worst customer service rep.ever. CarID does not care about keeping customers happy or resolving issues. DO NOT BUY FROM CAR...

1.0
Product
Rim
I didn't like
  • Jason at carid
  • Being scammed
  • Losing a lot of money
#1050673
Reply to reviews
It has been over two months now and my tire and rim order still has not been fulfilled. The vehicle and lift information was provided when the order was placed. I have significant tire rub in the front and the hub spacers were not spaced correct. Twelve phone calls and...
Read more
CARiD
CARiD

Dear Client,Thank you for posting this feedback. We are sorry to know, that the custom rims that you purchased with us, did not fit your vehicle perfectly. We do apologize for...

1.0
Product
Rim
#981891
Reply to reviews
We relied on them to tell us the rim size we needed. Gave them all the necessary vehicle information. They rims we received were the wrong size. We had to pay for the return shipping and they charged us $10 per rim ($40 in total) as a "return fee". So in total we paid...
Read more
CARiD
CARiD

Hello Eva, Thank you for taking time to post the feedback. We are sorry to know, that the rims did not meet your expectation and we do apologize for all inconvenience this mat...

1.0
Product
Rim
I didn't like
  • Customer service shipped wrong parts return hassle
#976741
Reply to reviews
I had a problem with my tire light on so knowing I would have to replace a senser I bought new rims and had all 4 sencers replaced and the light was still on and was told that they did not have the software for my car a 2014 Kia Forte.Why would I get all that work done...
Read more
Narragansett, Rhode Island
Product
Rim
#919528
Reply to reviews