Product: Mattress Clear all filters (0 of 274 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Mattress Warehouse - Can't return an unused mattress

We purchased a full size mattress in August and after a month of not using the mattress we realized we don't need it. We wanted to return it and get a refund, but mattress warehouse doesn't give any refunds for mattresses only exchanges. *** mattress warehouse and their *** business.
1.9
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Style and Design
Turnaround Time
Value for money
Website
Product
Mattress
#1353390
Reply to reviews
I HAVE BEEN TRYING TO RETURN THE WRONG MATTRESS SINCE JUNE WITH NO LUCK HAVE TALKED TO CUSTOMER SERVICE ON SEVERAL OCCASIONS WITH NO RESULTS EXCEPT THIS TRACKING NUMBER AND GETTING A RUNAROUND ON IT THIS HAS GONE ON FAR TOO LONG AND I HAVE NO BED TO SLEEP COMFORTABLE...
Read more
Anonymous
BringBackLimeSkittles

As the Sammy Hagar tune goes "Here we go around round round round, giving you the run-around around!"

Product
Mattress
#1341906
Reply to reviews
Show

Exclusive Furniture - Piece of *** company

Selling cheap junk poor customer service. The manager is stupid. Be sure you got the right mattress. They will give you a cheap one.
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
Product
Mattress
#1341281
Reply to reviews
We were going to get a queen when I saw a sign for a king display model that was an even better mattress that was on sale. We decided to go with it. We bought the mattress paying in cash. The mattress was delivered on a Friday afternoon. We got it set up that night....
Read more
1.0
Product
Mattress
#1337977
Reply to reviews
we just bought a mattress from rc willeys -30 days ago -wife weighs 125 pounds- sagging badly already -where she sleeps --they sent someone out to take pictures and measure -they also said looked lumpy and sagging -they called back and said it was normal wear from...
Read more
Anonymous
JERRY LEIKVOLD

i wish to thank rc willeys for coming threw in flying colors --on complete correct of concern with out mattress- they scheduled an appoint with my wife -with a great manger ( ...

rcwilley
rcwilley
Rc Willey Home Furnishings Verified Representative

jerry, I'm sorry about the issue with your mattress. I'll follow up with our management about your concerns and will have them follow up with you. RC Willey Corporate Offices ...

1.0
Product
Mattress
I didn't like
  • Customer service
#1337950
Show

Sears - Mattresses suck!

Mattresses are CRAP. Warranty is a lie. After 2 months my FIRM mattress went soggy. After months of run-around, they had me submit 20 pictures from odd angles. And they decided not to refund the money. Mattresses are supposed to last 8-10 years, not weeks! FRAUD!!!!!
1.0
Details
Customer service
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Product or Service Quality
Warranty
Product
Mattress
#1332246
Reply to reviews
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
STOP SHOPPING AT SEARS AND ASSOC COMPANIES
I purchased a mattress and adjustable base at the Sears store at the Desoto Square mall on 7/6/18. The 1st mattress and adjustable base were delivered on 7/16/18. Upon Delivery the mattress had holes and the delivery person put the power box between the bottom of the...
Read more
1.0
Product
Mattress
I didn't like
  • Assoc are not knowledgable about what they are saling
  • Associates sale incompatible products
#1330784
Reply to reviews
I have worked for mattress firm for over 4 years they are defrauding consumers out of thier money by selling used mattresses as brand new in all of thier outlet and mega center locations. i witnessed = this crime i complained to corporate and my management and they did...
Read more
1.0
Product
Mattress
#1308125
Reply to reviews
My husband and I purchased a mattress from the art van in Westland. The entire team was rude and completely unhelpful and unprofessional. Our mattress is causing us back pain and extreme discomfort. When we tried to express our concerns, the RUDE “customer service...
Read more
1.2
Product
Mattress
#1307406
Reply to reviews
Mattress Firm - Inferior Mattress x2
Mattress Firm - Inferior Mattress x2
I purchased a queen dream bed lux with adjustable base. The first mattress I received had a defect in the foam leaving a ripple in the mattress. Actually, there was a line on the mattress cover right where the ripple was leaving me to believe it was a reject having...
Read more
2.4
Product
Mattress
I liked
  • Initial customer service
I didn't like
  • Product warranty return quality
#1305547
Reply to reviews