Product: Handbag Clear all filters (118 of 118 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:

Tradesy in Louisville, Kentucky - Kimberly Norbert

Tradesy - Kimberly Norbert
Tradesy - Kimberly Norbert
Tradesy - Kimberly Norbert
Tradesy - Kimberly Norbert
Tradesy - Kimberly Norbert
The zipbret to the purse is broken and leather is old and worn out and on the side one of pipes are cut andi was charged 76.80 that is not business at all i order it thursday nite and irecived monday morning asking for a labol to return it very unhappy been dealing with you sense 2008 and never had this problem before
View full review
Review
#1426797 Review #1426797 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Damaged or defective

Tradesy in Cleveland, Ohio - Purse

I received the purse that has scratch on the corner and seller never tell me about it
View full review
Review
#1426025 Review #1426025 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Damaged or defective
1.3
Details
Rue La La - Wrong item sent
Horrible customer service !!! Wrong item was sent to me and they are holding my money hostage basically until I return the wrong item they send they won’t credit me for the item. The correct item I ordered is no longer in stock ! Willl never order from them again....
View full review
Review
#1417762 Review #1417762 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Not as described/ advertised

Charming Charlie in Atlanta, Georgia - They stole my money and the material is cheap

2.5
Details
I ordered a purse Charming Charlie and the zipper broke! they asked for a picture and i sent it to them, and they never got back w/ me about it! THEN ON TOP OF THAT THEY TOOK $58 OFF OF MY CARD AFTER I PUT MONEY ON IT! I DIDN’T ORDER ANYTHING FROM THEM YESTERDAY OR TODAY! I WILL BE LEAVING A BAD REPORT BECAUSE THIS IS RIDICULOUS! THIS IS MY FIRST AND LAST TIME ORDERING FROM THIS STORE!
View full review
Review
#1406043 Review #1406043 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality
4.1
Details

Update by user Nov 20, 2018

Tradesy paid for me to ship the fake handbag, refunded my purchase price and the fee I was charged when bag was found to not be authentic all in about one week, business days. I am therefore changing my review score as they did make everything right in a timely manner...

View full review
Review
#1396512 Review #1396512 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Pros
  • General customer service reps are sympathetic
Cons
  • Counterfeit goods
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$2000
Preferred solution
Let the company propose a solution
Tags
  • Tradesy Reviews
  • Pitiful Selling Site
1.8
Details
I ordered what was suppose to be a painting received a small 8x10 do it yourself beaded picture. In the auction it was clearly advertised as a painting! Complete fraud and the company says it's is not returnable. Also received 2 purses that had such a strong chemical...
View full review
Review
#1389358 Review #1389358 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality

ThredUP in Cottage Grove, Oregon - Plastic $12.00 purse with original tag sold as designer $59.

1.4
Details
ThredUP - Plastic $12.00 purse with original tag sold as designer $59.
I can’t believe I was duped!!! Advertised $235.00 Brighton crossbody bag sold to me for $59.00. It arrived and is a plastic ‘kids’ purse with the original George brand $12.00 tag attached!!!! I feel like an idiot. I just ordered $1,000.00 worth of merchandise......it’s going to be a long week as my fake ‘designer’ purchases arrive.
View full review
Review
#1388936 Review #1388936 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Not as described/ advertised
I have a bag that I just got on 10/10. The bag has black ink or black polish inside the pockets. Upon receiving the bag my husband washed it out with dish detergent. We let it dry and Im still getting black ink on my fingers when I go in the pockets. My items in the...
View full review
1 comment
Anonymous
#1579926

Print a return label and return it

Review
#1381015 Review #1381015 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality

Mercari in Atlanta, Georgia - The worst experience with online buying

1.5
Details
Mercari - The worst experience with online buying
Mercari - The worst experience with online buying
Mercari - The worst experience with online buying
Mercari - The worst experience with online buying
I received a bag that is fake. When I placed the bid I told the customer that I would hope to receive the purse by October 4, 2018 because I would be out of town. I did not receive it before I left. I sent an email to customer support so payment could be withheld, that didn’t happen.
View full review
Review
#1377953 Review #1377953 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Not as described/ advertised
Dhgate - Scammed!! Beware!!
Dhgate - Scammed!! Beware!!
Dhgate - Scammed!! Beware!!
Dhgate - Scammed!! Beware!!
The handbag advertised and the one I received was way smaller. I took pictures of the handbag with a measuring tape to show the seller the difference along with sending an email requesting a refund along with him paying the return shipping fees and he offered me a...
View full review
1 comment
Dhgate2014
#1573118

Hi younique_boutique_00, We checked that you have already opened the dispute for your order. If the problem is not resolved through direct communication between you and seller, or if you don't get a response from the seller, you may request for DHgate Mediation after 5 days that you have clicked on "Return & Refund" link and then we will assign a person from Resolution Center to take care of your case.

1) Login to your DHgate Account.

2) Find the order number in "Dispute Orders" 3) Click the link "View Return & Refund" at the right side of the order. 4) Click "Request DHgate Mediation"/ “Escalate Dispute” If you have any other question, please do not hesitate to contact us through the following link and choose online chat: https://goo.gl/hvEzdN or send email to: customer-support@DHgate.com Regards, Riane Customer Service Center DHgate.com

Review
#1370932 Review #1370932 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality