Product: Handbag Clear all filters (118 of 118 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:

Tophatter - Junk Nothing as advertised at all

1.8
Details
Ive order a bunch of things that are so below dollar store quality. Even thing I ordered is beyond *** junk. One purse said it was leather came to me as a god awful stinky piece of vinyl. Its about 6 inches of ten inches describe size. Just awful!
View full review
Review
#1276445 Review #1276445 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality
I purchase a ladies handbag around January of this year. I love the purse however, after several months, the straps on the purse begin separating from the handle. I would like someone to contact me at the earliest convenience to discuss. I have not had any problems...
View full review
2 comments
Anonymous
#1505372

First of all, they don't have a magic wand. Secondly, STOP carrying bowling balls in that cheap purse!!!

View more comments
Review
#1272094 Review #1272094 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality
1.8
Details
I purchased the new straw bag at a small store in Fort Myers fla. I had been looking at the bag for some time and finally was able to pay the $286 for the bag. Well after 2 weeks the bag began to fray in two places. In a few days these two spots became a small hole. I...
View full review
Review
#1256183 Review #1256183 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality
Loss
$286
Preferred solution
Full refund
Tags
  • No More Brighton For Me

Tophatter - Would not bother

I thought i purchased a leather handbag, but suprise suprise hand bag was not leather, just very cheap looking.
View full review
Review
#1253676 Review #1253676 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Not as described/ advertised
2.2
Details
MobStub - Poor workmanship
MobStub - Poor workmanship
MobStub - Poor workmanship
I purchased purse on 2/26/18. Loved color, size, compartments but is already unusable. Strap fell out of side and phone compartment coming apart. How about a replacement with one sewn correctly?
View full review
1 comment
Anonymous
#1479667

I never click ads on Facebook but I liked this bag because of the phone pocket. I received this same bag from Mobstub on March 16, used it a few times and two days ago the badly sewn side opened up and the strap fell off while carring it on my shoulder.

Luckily my new phone wasn't damaged. What a waste of money!

Review
#1250877 Review #1250877 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality
1.0
Details
I bought a white leather and straw purse and a white leather wallet. Both were very expensive. About $200 for the purse and $150 for the wallet. The white leather on both turned yellow after the first year. They looked so bad, I can't use them. Part of the leather is...
View full review
Review
#1249808 Review #1249808 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Cons
  • Poor customer service
  • Very rude manager
Reason of review
Bad quality
Loss
$350
Preferred solution
Full refund
4.6
Details
I asked my friend to receive the products that we ordered. Under the name of crizellet sipoc, we ordered 2 bags. And under the name of graceille pagunsan ordered one bag. Since my friend didn't know that, she thought it's already completed since she handed the delivery...
View full review
1 comment
LazadaPH
#1472541

Hi HighfalutinElk, we understand your disappointments and we appreciate that you reached out to us. For us to settle this matter the soonest, may we know the order number that is associated with your concern?

For more questions and updates, you may reach us via our Contact Us page at http://bit.ly/2u8lDFO.

You may also reach us via our Social Media accounts such as Facebook, Twitter, IG, Youtube and Google+, LIVE Chat is available from 8am-5pm Mondays-Fridays. Regards!

Review
#1243479 Review #1243479 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Problem with delivery
1.0
Details
Lazada Philippines - Ibang iba!!!!!!!!!!
Lazada Philippines - Ibang iba!!!!!!!!!!
i ordered BLACK mango bag, but when i got my order, i got a PINK mango black!!!!!!!!! hello to Glumluxury!!!!! may sarili silang desisyon mag changed ng item!!!! okay lang sana kung same color e!!!!! nakaka disapoint! ayusin nyo service nyo!! nagbayad kami ng...
View full review
1 comment
LazadaPH
#1466475

Hi Sarah Jane Dela Cruz, we understand that your concern is regarding the item Lucas Papaw Ointment 25g (2pcs) that you have received under order number 3135837242.Upon checking on our system, an online return form for the said item was already initiated. All you have to do is pack the item with the complete package, together with the sales invoice, inclusive accessories and attach return label.

Then you may drop it off to any LBC or 2GO branch near you. Once you have returned it, kindly provide us the return tracking number by responding to this email. No worries, as soon as the item reaches our warehouse, it will be subjected for evaluation.

Kindly anticipate for a notification regarding this concern.We hope that we have been some of assistance.For online return process, you may follow the process to this link:http://www.lazada.com.ph/helpcenter/returns-refunds/#answer-faq-return-ans. Best regards,

Review
#1237209 Review #1237209 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Not as described/ advertised
2.3
Details
I am still paying for a handbag I do not have! sent it back because it was too small! Tradsey wll not refund my money! Tradsey has a handbag i ordered and I had to sen it back because it was too small! I am still paying on a hand bag I do not have! I want my money...
View full review
1 comment
Anonymous
#1472317

They’re nothing but thieves. Email CEO at Sarah@Tradesy.com. Good luck.

Review
#1230875 Review #1230875 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Cons
  • Dont respond fully to your questions
  • Take your money for sale and keep it
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$176
Preferred solution
Full refund
Ordered a bunch of fake bubble gum machine jewelry PURE JUNK WOULD BE EMBARRASSING TO WEAR THE BIG CLUNKY OVER SIZES JUNK. AND I GOT junk $STORE SUN GLASSES I ORDERED ...WHAT WAS SUPPOSE ,,,,,TO BE A PURSE IT LOOKS LIKE A SMALL MAKE UP BAG FROM THE DOLLAR STORE...
View full review
Review
#1218587 Review #1218587 is a subjective opinion of poster.
Product
Handbag
Reason of review
Bad quality
Loss
$120
Preferred solution
Full refund