Manufacturer: Other Company Category: Dresses Clear all filters (211 of 211 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
Attireify Com - Attireify Reviews is good
Dress is very good, we really like it, fit good enough - a little tight, but all look good. It was perfect. I changed it to the length I wanted, it looked absolutely amazing. Like the picture as beautiful. I will definitely buy from here again.What a beautiful dress....
Read more
5.0
Product
Dress
#1085285
Reply to reviews
Dhgate - Very bad quality wedding dress.. never again
Dhgate - Very bad quality wedding dress.. never again
Dhgate - Very bad quality wedding dress.. never again
In June 9th , I ordered the wedding dress as you can see in the phonto, i was shocked of what I received: 1. Dress looks nothing like the photo I chose. 2. Not enough petticoat. 3. The flowers & pearls scattered all along the dress started falling as they were glued...
Read more
Dhgate2014
Dhgate2014

Hi Hana23!Please open a dispute to request for a return and refund for your order. Here's how you can open a dispute for your order:1) Click "My DHgate " on the upper right ...

Product
Dress
#1083410
Reply to reviews
This place is a scam.Returning has been ***. Good luck getting your money back. DO NOT SHOP HERE. These people don't speak English and they wont reply to emails. I have been going through *** trying to get my money back. On top of that, they charge a 50 % restocking...
Read more
1.0
Product
Dress
I didn't like
  • Dishonest refund policy
  • Fake reveiws
#1081943
Reply to reviews

Lazada Philippines - Upset customer

#1084301
1.8
I order a korean maternity dress pero ung binigay saken hindi pareho sa order ko ang layo tlga ng difference ung natanggap ko plain blue dress hindi sya ka kulay kung alm ko lang na un ang mattanggap ko hindi nlang sana ako nag order ngaun diko alm kung paano ko maibabalik un o kaya mapalitan
Comment
Show

Linkshe

#1079806
Order a xxxl when it finally is it size 0....dont order from this company. It is a fraud.
Comment
Show
Wish - Pregunta sobre las medidas de largo del vestido
1/1

Wish - Pregunta sobre las medidas de largo del vestido

#1074713
Por favor quisiera saber. Cuanto mide de largo este vestido. Gracias.
Comment
Show

Wish - I need to talk to someone about my order

#1070454
The dress I ordered is too small.trying to contact ya!!
Comment
Show
Staceys - Dress
ORDERED MADE TO MEASURE DRESS TIO BAGGY ASKED FOR REFUND DETAILS THEY OFFERED10TO REPAIR I WANT MY MONEY BACK ITS THAT SIMPLE BUT THEY ARE NOT GIVING ME THE RETURN DETAILS AVOID THIS COMPANY PLEASE YOU WILL WASTE YOUR MONEY THEY ARE ABSOLUTELY RUBBISH RUBBISH .
Read more
1.0
Product
Dress
#1080500
Reply to reviews
Ordered my dress was sent a size 12 need size 6. It was cheaply made. Spoke with them several times through site as well as my personal Text. The said they would change the size if I paid a fee. They told me the dress had already been sent which was not the case. They...
Read more
Dhgate2014
Dhgate2014

Hi!Please provide us your order number and login email address. That way, we can check the status of your order and we can provide the correct resolution to your concern. If y...

2.0
Dhgate Turkey, North Carolina
Product
Dress
#1079497
Reply to reviews
Formals XO - Very rude and unethical
We went to Formals XO KOP & purchased a prom dress, no alterations needed. My daughter puts on her dress prom nite, stepped outside to take pictures and we saw a little pile of sequence. We picked up her dress & tied knots to stop it from falling. Went inside & saw a...
Read more
1.0
Product
Dress
I didn't like
  • Rudeness of the staff and how unethical the manager is
#1079454
Reply to reviews
I was told I couldn't return it because it did not have a dress tag on it. I walked over to the rack and showed the store manager STEPHANIE at South Hills mall that the other ones did not have a dress tag on it either. She goes and explains to me that IF she was the...
Read more
1.0
Product
Dress
#1077967
Reply to reviews
Dhgate - 2 Flower girl dresses
Dhgate - 2 Flower girl dresses
Dhgate - 2 Flower girl dresses
Dhgate - 2 Flower girl dresses
00) and they would refund my money for the dresses and the shipping which totaled 169.00. I reviewed the company and dress maker with a terrible review and was sent a message that stated " If I delete the review, they would refund my money." Stay away from this company...
Read more
Dhgate2014
Dhgate2014

Hi Crystal J. Bolton!We checked your order here and it was already closed since May. We can see that you have not opened a dispute to request for a return and refund. We sugge...

1.8
Product
Dress
#1077853
Reply to reviews
Dhgate - Ripoff company
I ordered a flower girl dress for my granddaughter and when it came it did not look like the picture and was so big it almost fit me- very poorly made and something no one in there right mind would wear. When it artived I was out of town as soon as I got home a few...
Read more
Dhgate2014
Dhgate2014

"Hi!Please provide us your order number and login email address. That way, we can check the status of your order and we can provide the correct resolution to your concern. If ...

Product
Dress
#1075595
Reply to reviews
Put me on hold finally came back on and said she was sorry but the dress was not available any longer. The next day i received email saying dress was in and I could reorder. Exact same thing happened again.... I have done this 3 days in a row. they can hardly speak...
Read more
1.8
Product
Dress
#1073837
Reply to reviews