2 comments

Modlily - Delivery Service Review from Mount Holly, North Carolina

1.0
Details

I ordered some bathing suits and they have not arrived. I don't take this lightly and am thinking of suing. Who's with me?

View full review
Modlily
#1160694

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring. We sent your order in the time frame we promised.

The delivery period depends on the shipping method you choose.

If you choose flat rate shipping, it’s quite slow and generally 2-3 weeks of delivery. Standard shipping takes 1-2 weeks, and expedited shipping is as fast as 3 days delivery.

Anonymous
#1143572

I agree. I think we should file a class action suit.

This company does not even number offer a customer service so I can talk to someone directly. They offer no tracking number and the so called order number does not work when asked for the order number.

I think they are able to get away with this because they are going through PayPal. So I say let's sue PayPal, too.

View more comments (1)
Author
Location
Mount Holly, North Carolina
Service
Delivery Service
Reason of review
Order processing issue
Review #827541 is a subjective opinion of PissedConsumer827541.
2 comments

TeeChip - Never received T-shirt

1.0
Details

I have been trying to get this issue resolved since March. They told me that since the post office said that it was delivered, it was no longer their problem.

The post man said it easily could have got put back in his box by mistake and taken back to the post office, even though it says it was delivered to me. They don't care, they will no longer return my emails or phone calls. I have been smearing their name all over Facebook each time they place a new ad. Beware of this company.

They don't give a *** about anyone.... Please find a better company, that are out there.

View full review
TeeChipRep
#1161641
TeeChip Verified Representative

Hello,

I apologize for the inconvenience this has caused. That is certainly not the TeeChip standard we strive to provide.

Please send your name, your order number, and email address to escalations@teechip.com.

I will be more than happy to help resolve this for you. I look forward to hearing from you.

Anonymous
#1145105

Same thing just happened to me. They basically told me too bad. No replacement or refund.

View more comments (1)
Author
Location
Montevideo, Minnesota
Service
Delivery Service
Pros
Nada
Cons
That i never receied my shirt, List their products on facebook
Reason of review
bad customer service, did not recieve product, would not refund me my money. Told me to bad, not their problem....
Loss
$35
Preferred solution
Full refund
Review #827520 is a subjective opinion of PissedConsumer827520.
1 comment

Modlily - Delivery Service Review from Columbus, Ohio

I made an order ....they took my money and I have no clothes and no way of contacting customer service because the number given isn't a working number. Trying to figure out why no1 has contacted me.

View full review
Modlily
#1160695

First of all, sorry for any inconvenience that it may bring. We sent your order in the time frame we promised.

The delivery period depends on the shipping method you choose.

If you choose flat rate shipping, it’s quite slow and generally 2-3 weeks of delivery. Standard shipping takes 1-2 weeks, and expedited shipping is as fast as 3 days delivery.

Author
Location
Columbus, Ohio
Service
Delivery Service
Reason of review
Order processing issue
Review #827502 is a subjective opinion of PissedConsumer827502.
0 comments

Delivery Service Review

1.0
Details

Received the sandwich maker it arrived in a terrible state dents and scratched had to return it cost me £12.98 to return it to them being givern the round around now no refund no return postage say they are going to return my call never do they are a terrible company to deal with when I get my money back I will never buy any more products from breville

View full review
Author
Location
London, England
Service
Delivery Service
Reason of review
Damaged or defective
Review #827498 is a subjective opinion of PissedConsumer827498.
0 comments

Delivery Service Review

3.3
Details

They give you the estimated date of arrival, then suddenly your order will just arrive without letting you know ahead of time. Whats the purpose of our contact numbers!? The delivery men dont even text or call.

View full review
Author
Location
Cebu City, Cebu
Service
Delivery Service
Reason of review
Problem with delivery
Review #827482 is a subjective opinion of PissedConsumer827482.
1 comment

Dresslily - Delivery Service Review from Miami, Florida

I ordered a bathing suit on March 28 and haven't received it yet!!! I would like a refund for this item. The amount paid for this item was debited from my account!!!

View full review
Brandeely
Shenzhen, Guangdong, China #1208968

Dear customer.

Thank you for bringing the issue to our attention.

Please kindly send me a private message stating your order number or your account email address with the title of “question from pissedconsumer”.

Here is link: http://support.dresslily.com/

Please rest assured we will try our best to help you after we have checked the detail information.

We very much regret for this inconvenience. Best Regards Dresslily Customer Service

Author
Location
Miami, Florida
Service
Delivery Service
Reason of review
Order processing issue
Review #827452 is a subjective opinion of PissedConsumer827452.
0 comments

Delivery Service Review

Ordered two bathing suits. They never arrived.

Friend ordered something months ago and finally received two months later. Material is cheap and made for a toddler size.

This is a complete rip off. Do not order from this site or any sites linked to it.

View full review
Author
Location
Marana, Arizona
Service
Delivery Service
Reason of review
Order processing issue
Review #827431 is a subjective opinion of PissedConsumer827431.
1 comment

Fashionmia - Delivery Service Review from London, Ontario

Bought a dress on February 11, 2016. Still waiting.

Sent an email asking for updates 2 weeks ago, I was suggested to wait patiently.

Wait patiently till i got pissed off and asked for a refund this week. Nous reply since my request for order cancellation and refund.

I'm very disappointed.

And from what i've read from other reviews, those who finally receive their items received unwearable clothes. STAY AWAY FROM FASHIONMIA !

View full review
Candice_933
#1153176

Report it to Paypal or Visa and get your money back that is what I did. They are a total fraud been fighting with them...

They won't give your money back it is a scam....I didn't have to return anything just donated them to charity for rags now. Lets take this company down!!!!

Author
Location
London, Ontario
Service
Delivery Service
Reason of review
Order processing issue
Review #827429 is a subjective opinion of PissedConsumer827429.
0 comments

Delivery Service Review

Terrible!!! Be aware.

My order has never arrived. Does anyone have a number they can be reached?

View full review
Author
Location
Oakton, Virginia
Service
Delivery Service
Reason of review
Order processing issue
Review #827389 is a subjective opinion of PissedConsumer827389.
0 comments

Delivery Service Review

1.0
Details

When can I expect my order.

View full review
Author
Location
Sparta, Georgia
Service
Delivery Service
Reason of review
Order processing issue
Review #827382 is a subjective opinion of PissedConsumer827382.