Product: Car Clear all filters (298 of 298 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Got a van from them in july of 2016. The engine light came on 2 weeks after taking it home, they refused to look at it cause the warranty didnt cover that. Cant get it inspected. Got rear ended a week ago, it was 100% other drivers fault. Claim adjuster says the van...
Read more
1.6
Product
Car
I liked
  • Down payment was cheap
I didn't like
  • Cnac
#1215659
Reply to reviews
I purchased a car with jd byrider about a month ago and within the month the car has been back in for service 3 times. I spoke with a store manager and I was told I could not get another car after I let him know how unhappy I was with the car. And it appeared that he...
Read more
2.3
Product
Car
#1211591
Reply to reviews
this auction we had a very bad experience with it they run good on the Line but the when driven home weather bits trams or motor out the cars THEY SELL FROM BAD AND GOOD DEALERS SO YOU DON,T KNOW WHO TO TRUST AND PUBLIC THIS AUCTION PEOPLE HAS BAD EXPERIENCE HOPEFULLY...
Read more
1.0
Hokendauqua, Pennsylvania
Product
Car
#1209743
Reply to reviews
Drivetime's reply to:

Hello, Thank you for taking the time to provide feedback about your concerns. I would like to apologize that you have experienced these frustrations. Please know that all of our vehicles are inspected prior to being placed on our lots. However, as we are working with...
Read more
Product
Car
#1208106
Car went to high gear on the highway then the engine set on fire due to a "defect" in the engine on February 27th 2018 now they told us to come in and theyll put us in a new car turns out they just want us to refinance for a new car will not tell us if our warranty our...
Read more
1.0
Product
Car
#1206026
Reply to reviews
The seller i went to purchase a Van from did not honor the agreement stated on offer up ad. She said she had pink slip promised to give it to me because could not find it and dropped off van with promise to bring pink slip. Now refusing to give a pink slip for the van...
Read more
mrhappyface
mrhappyface

why would you purchase a vehicle without a pink ?Thats your own fault

Product
Car
#1211063
Reply to reviews
The vehicle within a day of driving had a strong odor of oil burning from the engine compartment. The front end was very noisy and rigid for driving and steering during normal operation. The vehicle has an obvious oil valve cover gasket leak and possibly a head gasket...
Read more
1.3
Product
Car
#1204016
Reply to reviews
Purchased a used car back in Dec. 2016. They wanted to charge me to make an extra key at the initial purchase because they only were given one back from the previous owner. I never was advised the vehicle was in an accident (my fault for not asking for the CARFAX)....
Read more
Product
Car
#1203032
Reply to reviews
Had a fantastic experience picking out then buying my new (used) car. Everyone at the facility was soo nice, helpful and knowledgeable. They made buying experience fun and easy. John our sales man knew everything about the cars I looked and Charlie the sales manager...
Read more
4.8
Product
Car
#1201963
Reply to reviews
I bought a car in November, in December it had to go to the shop for 3 weeks to get a new transmission. I got it back around Christmas and had it for about two weeks than the motor went out so it had to go to the shop for another 3 weeks. I got it back before February...
Read more
1.6
Product
Car
I didn't like
  • Car is a lemon
  • Worst dealership ever dealt with
  • Car i got
#1200586