Product: Bed Clear all filters (75 of 75 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Not a satisfied rooms to go customer!! My wife and I purchased a bed for our 5 year old son. Delivery was March 3rd. When the bed arrived the loft bed ends where cracked due to the way they where packaged with the slats. Not happy but things happen. Delivery was...
Read more
Product
Bed
#1018278
Reply to reviews
Me and my husband got a bed. Tv. And tv stand from easyhome. We have gotten things in the past from them. They have always been nice until this last time. First off they gave us a time that they would be out and they where hours past that time. I get that places get...
Read more
3.3
Product
Bed
#1017710
Reply to reviews
On Dec 16,2016 my FIL purchased a queen size storage bed. Mid Jan 2017 Rooms to Go in Penticton, they delivered the wrong bed and they took it back that day. In Feb they delivered a bed that was the wrong size with the mattress being 6-7 inches shorter than the frame...
Read more
Product
Bed
#1015842
Reply to reviews

Bed Review

#1019362
1.3
Details
Purchased bed from these *** artists for 795 i asked the sales associate Micha at the Waco store would the bed go on sale any time soon he told me "No way" its going to stay at its current price. One week later the bed is on sale for 595. Yeah im pretty pissed about that! And the 100 dollar delivery fee is a joke
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
Pepperfry - Bed Review
Pepperfry - Bed Review
Pepperfry - Bed Review
1/3

Pepperfry - Bed Review

#1016914
1.1
Details
I ordered queen size metal bed the quality of the same was very bad as they are telling it'smade of metal but the quality was very very bad for that I am paying amount of 6000 but the quality looks of very very less.As per the company policy they are telling they cannot refund the amount if cannot the why they are offering 7 day return policy.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Bed Review

#1004908
DO NOT EVER SPEAK TO DENTON HE LIES AND HAS NO CLUE WHAT THE *** HE IS TALKING ABOUT!!!! He says what he has to say to get you to buy then when you come back because you're promised you can exchange it then he tells you that you have to spend a lot more money!!!!! THEIR 90 DAY BED GAURANTEE IS A LIE DO NOT FALL FOR IT!!!! I will NEVER SHOP HERE AGAIN!!!
Comment
Show

Bed Review

#900535
1.6
Details
hello, a month ago, i answered your add for a review. isnt there anything you can do to make this bed more comfortable? isnt there a mattress topper i can purchase? rose procida taunton ma 7745040603
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
I purchased an adjustable bed from them this month which I regret. The sales guy gave us prices for parts (brackets etc) and asked us to call their affiliates and told us it was going to cost us $35 . When we called it was $85. Legs was 30, when we called another $70....
Read more
1.6
Product
Bed
#1008349
Reply to reviews
My husband and I bought a bed from Bob's Furniture which is horrible on its own. We were told to go with acceptance now so we could "build credit" (the girl we felt with claimed her score went up 100% doing the same.) We bought the bed assuming the price was just over...
Read more
Anonymous
Average Joe

You need to report Acceptane Now to the PA Atty General Office,they will clear up their act or get booted out od PA for misleading and predatory lending practices, Guarente ya...

Anonymous
Anonymous

Hello, I work for Acceptance Now. We'd definitely like the chance to look into your concerns further and see if there's something we can do to help. Would you please give our ...

Product
Bed
#1008042
Reply to reviews
I ordered a folding roll away bed from BCP. When I came home one day, the package was on the front porch with a huge corner of the box torn off and part of the bed frame sticking out. Someone tried to tape over the damage. But this is NOT acceptable. When I called Best...
Read more
1.8
Product
Bed
I didn't like
  • Lousy customer service
#1004566
Reply to reviews
We purchased an adjustable bed from mattress firm. The sales person at the store his name was Eric was absolutely awesome was knowledgeable knew what he was talking about and got the deal done for us and we were happy. When the adjustable bed was delivered the set up...
Read more
Anonymous
Anonymous

Retailers hire independent contractors to deliver products, appliances, building materials and mattresses. 95% of the time of contractors are well trained and wanting to pleas...

Anonymous
***

You are a complainer

Product
Bed
#1001314
Reply to reviews
In making a long story short, we had a delivery of king side bed with headboard in October, 2016. We noticed the bed was damaged in January, 2017. First phone call to customer service told me that they did not have parts available. As a courtesy, a replacement bed...
Read more
1.5
Product
Bed
I liked
  • What i got at 1st
  • Style of bed i received
I didn't like
  • Customer service
#996526
Reply to reviews
I purchased a bed from RTG, it was delivered. Later when I set it up I noticed there where no center supports. After numerous calls and going into the store I was assured that those supports would delivered to My home in two weeks, that was a year and a half ago. I had...
Read more
TellUsRTG
TellUsRTG

We are sorry to hear of the lack of service that you've received thus far, and would love to get the details your experience. Care to send us your order info and your feedback...

1.0
Product
Bed
#996432
Reply to reviews
We ordered a dresser and queen size platform storage bed 2-16, with deliver to be 3/17/16. Bed came, not all parts there. Mirror just propped on dresser, not secured. Man came back the next day to secure the mirror and with part to fix the bed Said the bed was a 2...
Read more
Product
Bed
#994195
Reply to reviews