Product: Bed Clear all filters (72 of 72 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I have been a previous customer many times and have given the company high reviews; however this time was an extreme deceptive sales issue.In short, My spouse & I have purchased a king size Headboard/Platform assembly at an advertised price of $640.43. All went well,...
Read more
2.8
Product
Bed
I didn't like
  • Poor customer service when i called
  • Attitude of rep
#1110534
Reply to reviews
After researching children’s beds for a few weeks, I ordered a bed through Walmart.com. The bed arrived two weeks later, badly damaged. The Site2Store employee refunded the bed instead of exchanging it because they claimed that there were no more in stock. I...
Read more
aliens_amoung_us
aliens_amoung_us

This sounds like a nightmare. Cut your losses and go someplace else.

1.9
Product
Bed
I didn't like
  • Cancelled order to force a rebuy at higher price
  • Customer service
  • Shipped damaged item and would not exchange for same price
#1100483
Reply to reviews
My son purchased Teakwood Double bed by paying on Order. Goods delivered after TWO months found unfit for the purpose as it was Totally Defective. Despite continuous follow up and assurance to call back within 24/48 hours No contact Even after 30 days. Our money is...
Read more
1.7
Product
Bed
#1098474

Pepperfry - Poor quality product

#1105584
1.8
Details
Have ordered a Queen size bed which was looking nice in pic but when it got delivered and installed then i felt that the quality is very poor and it will get cracked with simple movement also. Hence requested for return but did not get a positive response so far. As per company showcase they have 7 days hassle free return policy so waiting for a positive response.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Wayfair - Return shipping charge was as much as the price I paid for t

#1095153
I ordeeed a metal bed on Wayfair. It didn't look good at all with other furniture in the bedroom so decided to return. And we were refunded only $50. They charged $70 towards shipping! Lost hard earned money! Never buying anything from wayfair.
Comment
Show

Costco - Bed bugs in new leather bed

#1092757
1.8
Details
Found bed bugs in a recently purchased for $2100 leather bed. Returned the bed. Trying to make Costco to pay for pest control service for cleaing my house.
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Acceptance Now - A nightmare

#1064605
I bought two beds for less than 900 and now I los the count how much money I paid them they told me they gonna suspend my license I don't know if they have the power to do that
Comment
Show
I ordered a bed a twin over futon bed. I receiced a couple of pieces of iron in a box. When i callef i was told that the bed cost more than the price listed on line so i only got box one of 2. The lady said she would send a replacement the second delivery was the same...
Read more
1.5
Product
Bed
#1094651
Reply to reviews
I bought a bedroom furniture set there for around $2400! Total waste of money- it is the most cheaply made furniture I have ever come across! After only a few days the entire bed broke while my 8 year old 80 lb child was sitting on it! You have to go through a whole...
Read more
1.0
Product
Bed
#1090950
I purchased a bed from JC Pennies. It was defective so I exchanged it. No questions asked, no problems at all. The second bed was also defective only this time they wanted to charge me a restocking fee of $125.00. What? This bed is under warranty!What does that mean?...
Read more
Product
Bed
#1085154
Reply to reviews
I bought a bed and as soon as I got the bed a week later it broke down so I contact the people to come fix it and it takes them like a week to come. And a couple days ago it broke again and I've gotten the run around about getting it fixed then this morning I get a...
Read more
1.0
Product
Bed
#1074777
Reply to reviews
I then started to itch all over my body i have scars scabs and bumps that sumthing was attacking me not knowing that it was BED BUGS. I had them pick up the mattress to lower the payments because they were charging almost a thousand dollars not realizing that it came...
Read more
LuckyDogCares
LuckyDogCares
Aarons Verified Representative

Hello,Thank you for bringing this to our attention. We greatly appreciate your business and value you as a customer. Isuues can be emailed to myexperience@aarons.com and we ty...

1.0
Product
Bed
#1066196
May 2017, I ordered a bed from walmart. The headboard was infested with bedbugs. I contacted customer service and they issued a replacement. The original was to be returned by June 18th. They were supposed to send a shipping label on May 19th. I did'nt receive it. I...
Read more
2.4
Product
Bed
#1065740
Reply to reviews
Value City Furniture - Where is my furniture?
Value City Furniture - Where is my furniture?
Value City Furniture - Where is my furniture?
Value City Furniture - Where is my furniture?
Value City Furniture - Where is my furniture?
I purchased a storage bed & chest 4/12/17. Cost $1120. Was told bed would come 5/19 & chest on 6/13. I asked that both come on 6/13. Because I would be out of town on 5/19. The salesman said no problem. I received a call on 6/9, from delivery people, that I will only...
Read more
1.6
Product
Bed
I liked
  • Showroom display
I didn't like
  • Delivery scheduling
#1063326
Reply to reviews